The Time

Wednesday, October 15, 2008

The night i walk side by side with the champion

I was suppose to do this post two month ago...but nada masa, for some people they will say "ceta lama" but for me and the rest of my teammate,ceta ani nda kan jadi ceta lama. PLK Zombies champion lagi.Alhamdullilah. The first team that won BNST dua kali beturut. I so proud of ya'll.

Sepanjang tiga taun aku main softball, aku ada sorang ja peminat...ia ani tah ganya ni....my supporter...my fans...my sweetheart.

Three Gold Medals
Two Champions Teams
One family

The rest of "Awang Julai's" family

Taun ketiga aku main softball sama PLK Zombies baru tah aku ada peluang kan begambar sama durang dua ani.....durang ani tah diantara urang pertama dalam Zombies masa mula-mula Zombies establish Taun 1987 sampai ani masih kakal ada.

Thanks for coming brah...hope you enjoy the game


Piala yang sudah dua tahun berturut-turut PLK Zombies anjung...Go Zombies

No comments:

Photobucket