The Time

Wednesday, October 15, 2008

Mr and Mrs 1010

For some people...durang nda pecaya love from the first sight. Oh well...aku pun jua mula-mulanya. But not untill tiga taun lapas. Aku merasa sendiri this so called Myth ani. Aku atu ke studio kan ngantar "barang" (hahahaha urang-urangnya ganya tau tu ah sayang ah) arah kawan, then ia cakap ada bini-bini danganya...satu date nya and yang sorang lagi ex-student nya.And i said ok lah...so dgn mua ku yg lusuh alum shaving jumpa ia tah ku.Masuk ku ja ke studio atu....my eyes tarus nampak this one gurl wearing white shirt with black strips....tarus aku macam malu...aku pun nda tau apa.My friends introduce us...kami be salam, soon my hand touch hers...muka ku rasa panas and merah. Malu banar wah ku. We talk for a while....the stupid part is i didn't even dare to look at her sal aku malu. So we exchange number before ia balik the next day we go on a date. So since dari atu we never apart, like a friend of mine say "Di mana ada c-boy sana ada Mimie, di mana ada Mimie sana ada c-boy".Beb, you make this poor lil' heart of mine very happy.You always there for me, never leave me all alone.Stay by my side all the time expecially masa me sakit last year.Sampai mati me nda kan lupa tu. Happy 3rd Anniversary. I love You beb..always.

No comments:

Photobucket